Merhaba bebeğim üç gün önce antibiyotik kullanmaya başladı. Fskat dün gözleri ve genital bölgesinde şişme meydana geldi, doktora götürdüm ilaca ( klamoks ) alerjisi olduğunh söyledi. Bir ilaç yazdı ( allerset ) bebeğüm o zamandan beri kafasını kaldıramıyor uykudan. İlaçlar ağır gelmiş olabilir mi acaba ? Şuan 11,5 aylık