Srpzngn ay bilirim o ağlamaları.. sesi kisilacak derece ağlıyor.. karnı tok ama meme istiyor .. pış pış felan dinlemiyor .. benim oğlan da yanımda yatıyor geçen o kadar sık emdi ki noluyor dedim .. 10 dk bir olsa iyi .. aliyor memeyi ağzına bir kere çekiyor dönüyor arkasını, sonra yine geliyor memeye ..hem o hem ben uykusuz kaldım.. ertesi gün de aynısını yaptı aldım kucağıma hafif dans eder gibi yürüdüm.. hem memeyi bırakmadı hem uykuya daldı.. birkaç gün sonra üst ön dişlerin yanındaki diş patlamıştı.. yani gece aç onada bile ağrı kesicisini alıyor yavrular bizi emerek .. biraz zor evet anne olmak kolay diye kimse demedi .. azcuk dişimizi sıkacağız.. 😊