Beste1302 Hanımlar merhaba 1 aylık bebeğim var. Genelde uykuya dalma aşamasında hızlı hızlı nefes alıp veriyo sanki biri kovalamış da yorulmuş gibi solunumda sıkıntı mı var acaba konu hakkında bilgisi olan varmı yardımcı olursanız sevinirim
belis_kayra_nehir Beste1302 seni korkutmak istemem ama benim bebegimde oyleydi nabzi yukseliyordu hasta oldu asiri hizli nefes alip veriyordu eger normalde yoktuysa birden olduysa bence gotur bi kontrole
Ss07 Beste1302 benim kızım da o şekildeydi doktor çocuk kardiyolojisi Bi görsün diye sevk etmişti. 3 ml delik çıktı kalbinde çok şükür sorun yaşamıyoruz ama kontrol olacak 2 yaşta. Az kaldı. Yani isterseniz siz de Bi çocuk kardiyoloji doktoruna götürün inşallah öyle bişey yoktur. Ya da çocuk doktoru önce Bi görsün o yönlendirir
Tugceonrdml_ Beste1302 solunum sıkıntısı olabilir gazının olmadigina eminseniz . Solunumunu karnından sayabiliesiniz 90-100 normaldir bunu. Altı solunum sıkıntısı olduğunu gösterir
sleepnessnami Beste1302 merhaba benim bebeğim de bu gece çok tuhaf şekilde hızlı nefes alıp veriyor karnı tok altı temiz ama uyumuyor. İşin garibi ağlamııyor da ve kıpır kıpır
AselBebekveAnnesi belis_kayra_nehir 17 aylik kızımın boğazı enfeksiyonlu 3 gündür atesleniyor şuan uyuyor uyuduğundan beri takip ediyorum çok hızlı nefes alıp veriyor normal mi sizce çok tedirgin oldum rahat uyuyamıyor belli sürekli dönüyor
Beste1302 sleepnessnami ben doktoruma söyledim yeni doğan da normaldir dedi ama siz yinede doktorunuza sorun