12-12-34-76 Bebeğim 4 aylık cildi çok kuru ve sürekli kaşiyor rahatsız olduğu belli. Kaşıdıgi için de sürekli kendini çiziyor bepanthol sürüyorum yüzüne ama yine kuru nasıl geçer kuruluğu
Fatosveaselbebek 12-12-34-76 benim oglumda öyleydi 4aylik eczane den bi krem var uzerinde kupkuu ciltler icin yasiyor bebek kremi onu aldim bide mustella bebek yagi iyi geldi kremin adini unuttum bide iki gundur evde kayip bulamadım yoksa yazardim size eczaneden aldim
Elifm2209 12-12-34-76 Benim kızımında cilt kuruluğu var iki aylıkken doktorumuz bioderma atoderm önerdi 2 buçuk yaşında hala kullanıyorum. İnanın ilk gün sürün nasıl rahat edecek uykusunu bile etkiliyor.
Bebetonunannesi16 12-12-34-76 mustela bakım lremi bebekler için eczanelerde var ben kullanıyorum yanakları kuruyodu sivilce gibide oluyordu iyi geldi düzensiz sürmeme rağmen
Ankareniminannesi Benimde bebeğimin 4 aylıkken faullerinin olduğu yerler aşırı kurudu kaşıdıkça kanatacak duruma getirdi doktora götürdüğümde “hipokort” adında bi krem verdi onu sürdüm geçti hala tekrarladıkça devam ediyorum
12-12-34-76 Ankareniminannesi doktor önermişti kremi ama adını unutmuştum şimdi siz yazınca aklıma geldi teşekkürler 🙂
12-12-34-76 Elifm2209 ben bu gece birden farkettim sürekli kendini kaşimaktan uyuyamıyor nasil farkedemedim ki daha önce eşime derim alsin yarın
Kizimcimmm1 12-12-34-76 kesşinlikle la roche lipikar baum mu ne o .efssne bişey doktor söyledi aldık müklemmel geldi bebeğime
EgeHan24092022 Mustela cold stick al mutlaka anında geçiriyor benim oğlumda 6 aylık doğduğundan beri öyle doktorumuz önermişti sağolsun. Yüzünü çizdiği zaman onları bile hafifletiyo kızarıklığını alıyor