Bebeğim 12 aylık yeni protokolit (süt alerjisi diyebiliriz) yeni atlattık sayılır alısamadınsüt ürünlerine dişlerini çıkarıyor kilo aşımı alerjiden dolayı diye düşünüyorum azdı kilosu 8.600 12 aylık erkek bebeği 12. Ayında hiç kilo almadığını gördük aşırı iştahsız yemek seçiyor ve oyalayarak yedirmeye çalışıyorum kendi haline bırakamıyorum çünkü çok zayıf diyor doktorumuz em son çocuk gastroentrolojiye yönlendirildik korkuyorum endişeli ve üzgünüm bu tarz durumu yaşayanlar var mı lütfen yardım edin ne yapacağımı şaşırdım kilosu az iştahı yok karşı olmama rağmen oyalayarak yedirmeye başladım oda çok zor oluyor yarım saatte biraz birseyler zor yediriyorum. Gelişim geriliği olacak diye korkmaya başladım