10 buçuk aylıgız , üstünü değiştirmek ölüm , öyle bir ağlıyor ki sanki etini koparmışım kendini yere atmalar felan normal bi ağlama değil yani . Ayakkabı da asla giyinmek istemiyor. Bir yere giderken hazırlanmak ölüm gibi napıcam ben böyle ya geçici bir durum mu acaba böyle olan var mı 😱😱