Nurellaaaaaaaa Merhaba kızlar 1 buçuk aylık bebeğimin hala sarılığı geçmedi doktor uzamış sarılık dedi bol bol emziriyorum ama hala geçmiyor çok canımı sıkıyor bu durum başına gelen var mı ne yapmalıyım lütfen yazın…
Esra_22 Nurellaaaaaaaa bizim iki ay 10 günlükken geçti o süre zarfı içinde hep yükseldi 18 kadar zor bi süreçti yazmaya kalksam sabah olur ama şunu demeliyim geçmez diyordum ama geçti
ecesmomm Bizim 3 bucuk aya kadar surdu kanlarina vs hepsine bakildi en son anne sutu sariligi dendi hic kuvezde ytmadik cok sukur bol bol emzirin baska yolu yok cok gecmis olsun
Nurellaaaaaaaa ecesmomm bende bunhafta içi götüreceğim doktora kan alacaklar ona da yüreğim dayanmıyor ya
Nurellaaaaaaaa Esra_22 biz 5 günlükken kontrol ettirdik 12.5 çıktı amamondan sonra artmışm1 aylıkken gittik doktor ışık tedavisi işe yaramaz artık uzamış olmuş dedi bol bol emziriyorum bu hafta götüreceğim bi ilaç veriyorlarmış araştırdım belki onu yazar