Oglusgul 1buçuk aylık bebeğim sürekli emmk istyr yarım saat bile ara vermiyorz bazen sırtım koptu artık. Kilosu iyi bezide 8kez değiştryorm günde. Benm gbi olan var mı
Dellengec Oglusgul ilk 3 ay bebek her istediğinde emmeli. Çünkü onun için emmek sadece beslenmek için değil stres yönetimi için de olabilir. Güvende hissetmek için de olabilir. İlk üç ay meme her şeydir. Sabırlı olun :)
Hikirik23 Oglusgul benim bebeğim de öyleydi. Doktor kucağındayken emzik verebilirsin demişti. Çünkü sürekli memede kalırsa anne dinlenemez, uyuyamaz o zaman ds sütü azalır demişti. Tabii herkeste farklılık gösterebilir
Oglusgul Dellengec Bende mamada mı versem diye düşünüyodum doymasa bezi okadr çıkmz. Haklısınız 1 2 ay geçsin düzene girer inş
biricigiminannesi26 Benimki de öyleydi canım kilosu ve alt değiştirmem yeterli olduğu için sorun etmedim şuan sadece acıkınca emiyor