Bebeğim düzeltilmiş 1 yaşına girdi bugün. Kronolojik 15 aylık. Pütürlü gıda asla yiyemiyor ve elindeki parmak gıdayı ağzına götüremiyor. Yüzüstü dönebiliyor ama yüzüstünden sırtüstüne dönemiyor. Emekleme yok haliyle yürüme de yok. Bu durumu yaşayan anneler var mı? 😔