Mdorukkk bende oldum ağrı kesicinin etkisi gidince çok ağrı oluyor felaket ben ağlamıştım dayanamıyorum diye 😭
Oğlum 6 aylıktı k,validem baktı çünkü ayakta dikiş oluyor ayağınızı yatarken de gün içinde de yüksekte tutmanız gerekiyor.bir kaç gün en azından .Bebeğe ve size bakan biri varsa olun amaliyat .Ben ameliyat olalı 12 sene oluyor İstanbul da özel bir hastanede olmuştum.