2 aylik bebeğime kilo sorunundan dolayı dr tavsiyesi ile mama veriyorum. Sma kullandik bugune kadar cok gazi oluyo acaba daha az gaz yapan mama var mıdır. Gaz damlası kullanmamiza ragmen bazi günler saatlerce ağlıyor. Bir de asiri derecede fazla kusuyo mama markasini degistirsem acaba bu da geçer mi. Tavsiyesi olan var mı