Betul_61 Merhaba güzel anneler , ben 18 gün oldu sezeryan olalı hala ağrılarım var hafif de olsa sağ sol yatamıyorum bu normal mi geçer mi yoksa kalır mi bu ağrılar 😔😔
Elif26__ Betul_61 normal4 ay oldu olalı arada hafıf ağrı sızlama oluyor bır amelıyat gecırdık sonuçta
Nurcannn1 Betul_61 ben de öyleyim 23 gün oldu bugün sağ tarafta yanma sızlama oluyor solda çok nadir arada ağrılarım oluyor aşırı konforsuz hissediyorum sağa soka dönüp uyumayı da denedim ama göbeğim yattığım yöne akıyor resmen aşırı sinir bozucu bir çekilme hissi oluyor geçecek diye bekliyorum burada 15 günde çok iyiydim ev temizledim vs diyenleri görünce çok üzülüyorum ben de mi bir sorun var çok mu evham yapıyorum diyorum bilmiyorum…
Uffsananebeslk Betul_61 Hepsi normal. Zamanla sağ sol yatmaya başlayacaksın, ayaklarını karnına doğru çekip yatacaksın :)
Betul_61 Nurcannn1 aynen öyle canım benim aynı durumdayiz inan bende kendi kendime diyorum herkez ayaklandi bir ben böyle kaldim iyilesmiycrm mi diye diyorum kendime bende öyleyim karnim akıyor resmen sağa sola İnşallah düzeliriz
Sefikaosman Bende 21 gün oldu olalı bugün fark ettim ki sol tarafımda dikişin orada şişlik var normalmi acaba
Nurcannn1 Betul_61 ya bu konuda kimse net bişey söylemiyor eğer cevabını bulursanız bana da söyleyin lütfen cidden artık sırt üstü yatmaktan helak oldum bu göbeğin içi su dolu poşet gibi boş boş sağa sola akması geçiyor mu geçmiyor mu öğrenirseniz lütfen etiketleyip bana da söyleyin
Damladuru01 Betul_61 hiç geçmeyecek gibi o ağrılar ama biraz daha sabır 1 aya tamamen eski haline döneceksin ben nefes dahi alamıyordum oturunca kalkamadım kalkınca oturamadim ölüyorum sandım ama geçti 1 ay sonra sadece bir iz olarak kaldı
Betul_61 Damladuru01 bende öyle oturup kalkamıyorum yeri geliyor nefes almakda zorlaniyorum öksürük de veya hapşırmakda bile İnşallah geçer 🥰
Bebek-annesi Betul_61 çok normal 2 sene oldu benim zorlayinca ağır iş yapınca bile hala o sizlama oluyor ağrısı oluyor yani kolay değil kac kat kesiliyor geçmiş olsun
Sinemince Betul_61 ben 1 ay sonta çok şükür iyiyim diyebilmiştim. Sanırım bünye meselesi ben ilk 15 gün felçli gibiydim resmen annem olmasa yanımda çocuğa nasıl bakardım bilmiyorum. 3.gün ayaklandım temizlik yaptım diyenleri hayretle bakıyorum
Betul_61 Sinemince aynen öyle vallaha diyorum ya bazen düşünüyorum ki hiç kalkamiyycakmiyim kalkıyorum ama ağrılar yürümek de zorluyor beni.topal gibi yürüyorum
Friends Betul_61 çok geçmiş olsun. O zamanlarımı hatırlarım da. Aşırı zorlanmıştım. Bazı sezeryan olan arkadaşlarım o kadar kolay anlattı ki. Bu süreçte bu kadar zorlanmak beni çok yıprattı yalan yok. Ama geçti şükür. Sizinde geçecek. Sadece biraz sabır ve zaman. Tabi insanın acısı ve ağrısı varsa zaman durur iyi bilirim ama elden bişey gelmiyor malesef. Sağlıcakla büyütün bebeğinizi..
Betul_61 Friends sağolun allah razı olsun evet zor süreç malesef ki ama dediigni gibi sabretmek gerekiyor demekki .
Burcubuse26 Nurcannn1 korse kullanıyormusunuz ben korseyle çok rahat yatıyordum toplıyordu karnımı tavsiye ederim sağa sola akmıyordu buda rahat yatmamı sağlıyordu