moonlight____
Güncel durumdan bahsediyim şuan 3,5 yaşıda yaklaşık 2-3 aydır babasıyla gitmeye başladı uykuya ama bu dönemde gene gitmiyor daha doğrusu gidiyo ama uyumuya tam geçeceği zaman dönüyo dönüyo uyuyacak gibi olunca annem gelsin diyo bu sefer bizi kullanır gibi yaptığı için tekrar ben uyutuyorum küçüğü de o arada eşim uyutuyo o şekilde dengeledik şuan için
Babasıyla uykuya Gitmeyide nasıl sağladık günlerdir konuşuyorduk bak bi kaç gün sonra babanla uyuyacaksın 1 gün baba 1 gün anne falan diye o şekilde kafasına işledik babasıyla yatacağı gün gelince de fenerbahçeye sardı bu aralar babası fenerbahçeliler uyumaya gidiyo vs. Diye gaza getirdi birazcık öyle öyle ikna ettik diyelim