Araslarcaaa Kızlar baby spa açmak istiyorum beni bilgilendirebilir misiniz işi bilenler zor mu kolay mı değer mi? Geliri nasıl güzel mi giderleri nelerdir?
TtazeAnne Araslarcaaa bende istiyorum online sertifika. Almamız gerektiğini söylemişti bi Spa merkezi sahibiyle görüşmüştüm online şekilde almış sertifikalarını ve açmış 3 günlük falan canlı dersler varmış girersen öyle girmezsen videoları izleyip öylede alabilirsin demişti
Asyaveannesi04 Araslarcaaa Eşimin kuzeni açtı 6 aya kapattı muhit ve çevre önemli birde şuan herşey bu kadar pahalıyken baya lüks
Hilaalhepp Araslarcaaa sadece videolar ile mi aşmış sertifikayı ? İlk defa duydum başka neler acılabilir onliane olarak ?
Araslarcaaa TtazeAnne evet öyleymiş.çevremde hiç spa merkezi sahibi yok dez avantajları neler avantajları neler diye bilmiyorum hiçbirşey göründüğü gibi kolay durmuyor
tgg Alyazeynepdikmen merhaba hayir acmadim acmak istedigim semtte dukkan veya daire bulamadim ruhsat ile ilgilide belediye sorun olur demisti
Alyazeynepdikmen tgg anladim ben açtım ama uyguna veriyorum malzemeleri isterseniz instagramdan yazın size yardımcı olayım inci_bebek_spa
Burcx tgg merhaba devretme sebebiniz nedir açsana taşıdığım şehirde 1 tane var yalnızca bende açmak istiyorum ancak çok kararsızım burda genelde herkes açıp kısa sürede geri kapttıklarını söylemiş
Alyazeynepdikmen Burcx trafik kazasından dolayı isterseniz sayfa üzerinden konuşabiliriz inci bebek spa