Merhaba 29 aylık bir oğlum var Allahım bağışlasın bütün evlatlarımızı. Ama pandemi bebeği olduğu için sosyalliği yok arkadaşı veya kardeşi yok bazen oyun parkına götürüyorum bazen normal parka fakat aşırı enerjik (çok şükür) ve enerjisini atıp sosyalleşmesi için aynı zaman da artık çalışmayı düşündüğüm için onu kreşe vermek istiyorum Antalya Manavgat’ta yaşıyoruz ama kafama yatan bir kreş bulamadım henüz biraz vicdan azabı yapıyorum siz kaç yaşında verdiniz çocuklarınızı sonuçları nasıl oldu bu durumu nasıl yönettiniz ? ☺️