Deletedmom_68 + olarak
hemen hasta bakmaya başlamayacaksın. önce bir kıdemli ile beraber çalışacaksın, sonra sana 1-2 stabil hasta verecekler sonra sonra hasta bakmaya başlayacaksın. bu dönemde devamlı araştıran taraf ol. kıdemlin sana bunun pansumanı böyle yapılır bunun şusu söyle olur diyorsa onu ilah gibi kabullenme araştır ve ona göre uygulamalarını yap.
kimsenin uyguladığı ilaca imzanı atma, yanlışlıkla bile olsa, devamlı kontrol et
doktorlar kaşe imzamı at diyebilir sakın yapma kendi yapmıyorsa sekreteri yapsın sen bulaşma
eczane, laboratuvar ve radyoloji ile aranı iyi tut ki işlerin hızlı ilerlesin
bakımlık hastalarını sakın personele devretme, beraber bakımlarını yapın
yani aklıma gelenler de bunlar yine sormak istediğin şeyler olursa yanıtlarım seve seve