Azra41 sakin ol hemşire😍 senin bebişte biraz aceleci davranmış. Benim bebeğimin ön alt 2 dişi çıktığında 4 aylık bile değildi. Şuan 9 aylık ve hem üst hem alt toplam 8 dişi oldu. Maşaallah çok çabuk büyüyor gözlerimin önünde. Bebekten bebeğe değişir tabi. Mesela üst kat komşumun kızı 1,5 yaşında. Daha yeni bir dişi çıktı. Ben nerdeyse yolu yarıladım. Şükürler olsun. Kendini şanslı say. Çünkü ne kadar erken tamamlarsa dişlerini o kadar rahat edersin. Sağlıkla büyüt❤️❤️