Mehlikahijab Allah dağına göre kar verirmiş diyorlar ya şu an ben bana verilen karı gerçekten zor kaldırıyorum. Bir akrabadan çocuk bakımı için yardım istedik gelmesini ve işe dönmeyi 4 gözle bekliyorum. Ruh sağlığım için acilen işe dönmem lazım. Evet işteyken onu deli gibi özlüyorum ama çalıştığım zaman kendimi daha mutlu ve çocuğunu daha iyi yetiştiren bir anne olduğumu hissediyorum. Demem o ki kendi kişiliğine, psikolojine ne iyi gelecekse onu seç ve ne seçersen seç hem kendin hem bebeğin için doğru olanı seçtiğinden asla şüphe duyma. Bebeğin ve kendin için en iyisini her zaman sen bilirsin ❤️