BurcuMasal Ertugrulun_Annesii Serum fizyolojik ve aspiratör bir de benim doktorum yaka damlası verdi.
Sumeyra_ Bizim minnoşunda öyle ama doktor bi sorun yok dedi biraz araştırdım da solunum yolları biraz zorlanınca oluyormuş. Yine de rahat nefes alsın diye adaçayı demleyip suyunu damlattım biraz
Efenin_annesi Ertugrulun_Annesii evet insan ilk başta biraz korkuyo insan ama sonra alışıyosun. Adaçayı damlatmaktan iyidir. En azından doktor önerisi. Rahat nefes alması önemli
Sumeyra_ Ertugrulun_Annesii evet şahsen ilaç kullanmaktan ya da hortumla çekip burun mukozasını bozmaktan iyi benim için. Doğal yollar kullanmayı tercih ediyorum.
wafflee_42 Aynı sorun bizde de var 🤦 Genelde gece ve ikindin oluyor. Anne sütü damlatan varmı ? İyi geldiğini duydum yaptım ama fayda görmedim
Ertugrulun_Annesii wafflee_42 az önce anne sütü yaptım. Azıcık damlatip burnunu yukarıdan aşağıya ovdum. Biraz açıldı
BurcuMasal wafflee_42 Doktorum ilk 6 ay normal dedi bizim de aynı sürekli tekrarlıyor özellikle beslenme sonrası