Merhaba kızlar hayırlı akşamlar dilerim. Ben hepsi buradadan çoklu şekilde sleepy bebek bezi aldım fakat bebegım cabuk kilo aldı şuanda 3-4 numara kullanıyoruz. Elimde hiç açılmadık 2 paket 68 li 2 numara bebek bezi kaldı. 2 numara çok küçük geliyor. Elinde 3-4 numara bebek bezi olan varsa değiştirmek isterim markası farketmez. Maddi yönden zor durumdayım o yüzden birine hediye edemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim🌼