9 aylık olucak bebeğim var , geri geri koltukların altına giriyo , oyuncak sepeti yatıksa onun içine giriyo sürüne sürüne sıkışıp bağrıyo ağlıyo , çok komik ve bunu tekrarlaması sinir bozucu madem sıkışıyosun neden girersin 🤭🤭 varmı sizdede böyle şeyler merak ediyorum