Bebeğim 10 aylık oldu ek gıdayı bir türlü sevdiremedim ne yapsam ne etsem yemiyor sadece anne sütü almak istiyor bütün sabrımı tüketti her defasında işkence ediyormuşum gibi ağlıyor yokmu bir çözümü ya 10 aylık oldu pütürlü hiçbir şeyi ağzına dahi almıyor saatlerce aç kalsa beslenmek istemiyor