Bluewold90 eğer kararsızsanız bu aylarında yaptırmamanızı öneririm ben, her çocuk aynı değil tabi ki ama benim ilk oğlum 18 aylıkken oldu ve travma oldu oğlumda 1,5 senede zor aştık. Avm wclerinde bile hastaneye geldik zannedip çığlık çığlığa ağladı.
Onun dışında tavsiye olarak bir beden büyük bez ve rahat kıyafet öneririm. Hayırlısıyla çabuk atlatsın inşaallah ❤️