Balbebek43 Selam kizlar bu postu arkadaşım için açıyorum lohusalikta kırk çıkmadan balık yenir mi onunla ilgili şeyler duymuş bebeğe zararı olur diye öyle bişey varmı bende emziriyorum aynı zamanda bende merak ettim şuan
Yasemin89- @Balbebek43#2255 Balbebek43 1 saat önce yedim bende lohusayım merak ettim ne gibi zararı olabilir ki 🤔
Balbebek_Egemen Balbebek43 lohusalıkta hamsi indirimdeydi 3 gece balık yedik ben hastasıyım hamileykende lohusalıktada yedim
Toprakbey Balbebek43 mutlaka öyledir. Sadece yarayı depreştirdiğini duydum. O yüzdendir yenmez denilmesi bence.
SumeyraErva Balbebek43 cok yedim sadece yediginin dip baligi olmadigina emin olsun dip baligi iyi degildir pek o kadar
Gloria Balbebek43 inanmayın böyle şeylere ye gitsin herkesin amacı lohusalaro delirtmek şu hurafelerleee inanmayınnnn