Kızlar merhaba bebeğime 4. Aydan beri bestiron demir damlası kullanıyorum kullanmaya başladığımdan beri kakasını rengi normal hardal sarısı fakat aralarda aynı demir ilacının renginden koyu kahve gibi noktalar var her zaman değil günde 1 kez falan oluyor kakasinda normal mi acaba boyle bişey yaşayan var mı hep normaldir damladandir diye doktora sormak aklıma gelmedi ama merak etmeye başladım gecmeyince normal mi acaba bu durum