Merhaba güzel annelerim🌺 4 ay 5 günlük olduk 3 aya kadar gaz sorunlarıyla ugrastık şimdi de uykusuzluk basladı gündüzleri uyuyup geceleri saat bası kalkmalar besıge koydugum anda cıglıgı basan sureklı memede kucakta olan o kadar yıpranmış çaresiz hissedıyorum kendımı bu yaşıma kadar boyle hissetmemıstım. Uykusuzluktan cünkü enerjım kalmıyor mutsuz oluyorum ve esıme cevreme yansıtıyorum dünyanın en güzel şeyi Annelık ama bir o kadar zor mesaisi asla bitmeyecek bir yol işte. Neyse artık bu durumda yasayan ve cözüm bulan var mı bu arada bebegımıde reflü de var