Arkadaşlar selam. Benim halılarım angora marka yıkana yıkana keçe gibi oldular. Memnun değilim. Şimdi yeniden halı alacağım özellikle koridor için soruyorum şu marka şu seriden memnunum dedikleriniz nelerdir? Bir de yanıtlayan çıkarsa sevinirim Vog tarzında halı kullanan var mı acaba?