İkizlerim var ve yetebilmek için emzirdikten sonra biberonla memeyi boşaltıp takviye yapıyorum. İkizlerimden birisi biberona çok alıştığı için artık emerken memeyle kavga ederek ağlamaya başladı. Bu durumu yaşayan varsa nasıl düzeltip emmeye geri döndürdü?