İyi akşamlar herkese. Bebeğim 2 aylık. 2 aydır da hep anne sütü verdim bugün ilk defa mecbur kaldım mama vereyim dedim bi kaç saat sonra o kadar çok kustu ki çok korktum. Kustuktan sonra rahatladı galiba ve bi 3 saat uyudu. Uyandıktan sonra emzirdim gazı için karnına masaj yaptığım esnada tekrar çok kustu. Kusmuğuda kesik kesik çıktı ve yine uyudu . Şuan aç mı değil mi hiç bilemiyorum. Bu durum geçici mi ? Mama mı yaptı yoksa üşüttü mü kafamda deli sorular. Ayy çok korkuyorum 😒