selim-im Merhaba arkadaşlar tuvalet eğitimine başladık birkaç tane iççamaşırı almıştım fakat yetmedi şöyle kaliteli güzel iççamaşırı almak istiyorum beden olarak oğlumun kendi bedenini mi alayım yoksa bir beden büyük mi alayım ne diyorsunuz tecrübeli anneler
S_x_w selim-im yeni başladıysanız eğer ilk etapta pamuklu ama ucuz alın derim..ben oğlumda sanırım 15-20 tane yerel mağazadan pamuklu külot almıştım..kaka kazaları çok nadirde olsa oluyordu ve atıyordum 🙈 bedenine göre alıyordum ayrıca..haa derseniz ki önemli değil ben kaliteli istiyorum Hm iç çamaşırlarını her zaman çok beğeniyorum…Penti de aynı şekilde
kitapkurdubebeninanasi selim-im merhabalar e bebekten almıştı eşim atletlerini kendi bedeninde almış ama inanılmaz kısa ve dar. Bence bir yas buyuk alınmalı. Penti den almıştık bide. Onlardan da memnunum. Bayram öncesi biraz daha ic çamaşırı alacağım o zaman boxerlarini kendi bedeninde ama atletlerini bir yas buyuk almayı düşünüyorum.
selim-im S_x_w aynen canım ilk etapta bende ucuz birşeyler aldım ama şimdi ilerledik biraz artık iyi birşeyler almak istiyorum