20 aylık bı oğlum var doğduğundan beri hep uyku sorunumuz vardı 1 yaşından sonra biraz düzeldi dedik bu sefer kardeşi gelince onun sesine tekrar uyanmalar uyku gerilemesi başladı şu anda rutin gece 12 gibi yatıp öğlen 12 de kalkıyor ama ben akşam erkne yatıp sabah erken kalksın istiyorum aslinda akşam 10 gibi uykusu geliyo yatırıyorum ama bu sefer gece 12 gibi uyanıp sabaha kadar uyumuyor nasıl alistirabilirim bı fikri olan varsa yazarsa çok sevinirim..