Benim bebeğim 6.5 aylık
İki aydır egzemayla ugrastik gidisinda yüzünde ve dirseklerinde vardı gidisi akıyordu artik çok kötüydü
Kortizonlu krem yazdı doktor ama fayda etmedi mustela stelatopia kullandık hem yuz kremi hem vücut kremi fayda etmedi
En son bir akrabamiz vasıtasıyla Hatay’da krem yapan yaşlı bir eczaciyla tanıştık ve gerçekten hiç beklemediğimiz bir şekilde iyileşti hemde birkaç gün içerisinde isteyen olursa numarasini verebilirim gerçekten böyle bir krem gormedim hayatımda