elifugba Kizlar iki gündür atesim.asla düşmedi bugün serum bağlandı sütüm neredeyse çok az serum bittikten sonra kac saat sonra emzirme olur
Sedoa_ elifugba hemen emzirebilirsin doktora zaten söylemişsindir emzirdiğini ona göre ilaç vermiştir. Ben 3 kere serum yedim hastane yatarken hemşireler hemen emzir sorun yok dediler
Atesbebek elifugba sezeryan oldum serum antibiyotik 24 saat hayatımdaydı o şekilde emzirdim yani muhtemelen bütün sezeryanli kadinlarda o şekilde olmuştur. Emzirmenizde bir sakınca olacağını sanmıyorum
Suleoner elifugba ateşten azalmış olabilir muhtemelen parol takmislardir hamile ve emzirenler sadece bunu alabiliyor serum gitmeye devam ederken emzirdim bende hiç sorun yok doktor emzirdiginizi biliyosa