Hanimlar bebegim 2,5 aylıkken emmeyi bırakti. Sutum hep azdi mamayla beraber ilerledik bence bu etkili oldu. Acemiligime denk geldi. Elektrikli pompa ile de sagdim hic gelmedi .
Cocuk hakliymis memede aglamaya meger. Simdi 6,5 aylik mama ile devam ediyoruz.
Ama annem surekli laf sokuyor emziremedin diye. İsin ilginc tarafi kendisi de beni sadece 1 ay emzirebilmis ben emmemisim sonra kardesimi de 3 yasina kadar emzirebilmis. Yani olmayinca olmuyor diyorum hep hahanesi var benim meme ucum yoktu diyor… e kardesimm emmis diyorum susuyoo off