Ennur
Kızlar bende bugün duydum bi komşumuz var bebeği 35 haftalık doğmuş işte bugün mama yardımı aldıklarını duydum prematüre doğan bebeklere raporla ücretsiz mama alıyomuş nasıl olduğunu sormadım ama müsait olunca anlatmasını istiycrm bunu duyan bilen varmı acaba benim bebeğimde 35 haftalık doğdu bu arada prematüre bebel diye geçiyor komşumun bebeği de prematüre doğdu ama kilosu falan gayet iyi doğmuştu 2,900 falan belki birilerine faydalı olur ben anne sütü ve mama az verdiğim için pek ilgilenmedim size söyliyeyim dedim
tutu11
Ennur sorabildiniz mi acaba? 🤔
Ennur
[bilinmeyen]
Hayır kızı hiç göremedim ama varmış ve bu bahsettiğim kişilerin durumları çok çok iyi 35 haftada doğmuş 1 hafta küvezde kalmış ve mama yardımı alıyomuş seni hatırlıyorum hapymomdan ordada konuşuyodukbebeğin çıkmasına çok sevindim bu arada canım bu bahsettiğim kıza gidicem bi kaç gün içerisinde bebek görmeye o zaman sorarım muhakkak numarasını almak hiç aklıma gelmemişti ☺️
Ennur
[bilinmeyen]
Aynen benimkide erken doğum ama çok erken olmadı emdi yani 35 haftada oldu o arkadaşında 35 haftada oldu muhakkak yazıcam merak etme canım yararlansın yani herkez dediğin gibi varsa böyle bişi
Ennur
[bilinmeyen]
Evet canım bugğn gittim o arkadaşa çocuğunu takip eden doktor kendisi demiş size rapor çıkartayım diye öyle çıkartmışlar eczaneye vermişler bu raporu ve mama kabız yapmayan özel bi mamaymış kutusu 350 gr 100 tl miş ama o raporla sadece 1 tl veriyolarmış eczaneye 10 tane gelmiş 10 tl vermişler bu şekilde söyledi ben sürekli mama kullanmıyorum ama sizlere yardımcı olur inşallah