Bebeğim 11 ay 5 günlük her yerden tutunup kalkıyor sıralıyor ilk adım arabasıyla gidip geliyor ama bazen ayak ucuna basıyor sanki gidip gelirken ve koltukta dururken oyuncak vs koyuyorum acaba onu almak için mi yapıyor bu ayak ucunu çözemedim yani tam olarak ta basıyor uzun süre sonra tekrar ayak ucuna geçiyor endişelenmeli miyim? Sorum ilk yürümeye başladığında parmak ucu olur mu tecrübeli anneler yardım lütfen 🙏🏻