HulyaYilmaz41 o aylarda evin içinde bebek arabasında gezdiriyorduk gaz sancısı yüzünden.
Sallamadım ama her yolu denedim kucağımda seke seke pişpiş yaptım, yatakta koynumdayken zıpladım. Plates topuyla zıplamışlığım var o gaz sancısı beterdi 3teb 9a kadar asla dalmaz ağlardı neler neler denedim sallayarak hiç uyumadı oğlum denemişliğim var sevmedi. Sallamasanız daha iyi alın kucağınıza oda oda turlayın kokunuzla mayışacak.