Benim bebeğimde o aylarda desteksiz oturamıyordu hemen devriliyordu banada neden oturamıyor edemiyor diye söylediler ben takmadım çünkü 9. Aya kadar Zamanı var diye duymuştum. 7 buçuk aylıkken kendiliğinden oturmaya başladı demek ki senin bebişinde daha zamanı var canım dert etme