penyy Kızlar selam. Bebeğim 5 aylık. Doktor iki hafta sonra tadımlara başlayalım dedi. Eksik anladığım birşey varsa düzeltip ekler misiniz ? İlk gün patates ve havucu birlikte verebilirsin dedi bir çay kaşığı öğlen. İkinci gün bir tatlı kaşığı. 3. Gün istediği kadar ama bu sefer pütürlü ver dedi. 3 günden sonra yeni bir sebze ekle dedi patates ve havuca brokoli gibi. Yine 1.-2. Gün az az 3. Gün istediği kadar ver dedi. Sonra yine yeni bir sebze ekle dedi. Yine 3. Gün bittikten sonra akşama doğru yoğurt ver dedi. 3 gün geçtikten sonra bu sefer sabah ve öğle arasına meyve ekle dedi cam rende yap dedi. Ama aklıma takıldı bunları ne kadar süre yapacağım ? Örneğin ne zaman yumurta peynir avokadol falan vermeye başlayacağım ? Bu arada philipsin buharlı ve blenderini aldım 2si bir arada olan. Ama doktor ilk zamanlar çatalla ez dedi. İlk ek gıdaya başladığında 1.2. Gün püre yap dedi 3. Gün pütürlü ver ama blender kullanma dedi. Yani bu makineyi ne zaman kullanacağım ? Diğer şeylere ne zaman geçeceğim
Lavantakokusuuu penyy ben yaptigimi anlatayım 5,5 aylıkken tadimlara başladık. İlk yoğurt yaptım evde 3 gün kuralıyla sadece onu verdim başka şeyle karışmadı ekstra başka yeni tadim yapmadim vermedim ,çünkü birine alerjisi varsa anlayamazdim o yüzden 3 gün sadece tek bir şey sonra 4-5-6. Gün başka birsey . Hic blender kullanmadım ya cam rende yada çatalla ezdim . 3 gün yoğurt 3 gün havuç 3 gün kabak diye 9 gün bitirmiştim buharda haslayarak
starwomen penyy bende her yiyeceği tek tek vermiştim karıştırma ya da 2şer şeklinde gitmedim. Yoğurt, sebze, meyve tadımları bittikten sonra çorbaya geçmiştik yanlış hatırlamıyorsam 3 hafta sürmüştü tadımlar sonra çorbalar, yemekler öyle ilerledim
Neseuras Merhaba başka bir sayfada okumuştum, brokolinin 8. Aydan sonra verilmesinin daha doğru olduğunu, bebeklere çok gaz yaptığıni ama yine de bı denemeden önce araştırın isterseniz,
starwomen Neseuras bende gördüm öyle bir yazı ama kesin bir bilgi değil o çünkü ben kızıma 7. Aydan itibaren brokoli, karnabahar vermeye başladım ve asla gaz problemi olmadı. Kuzenim ebe o da verme gaz yapar gece uyuyamazsınız dedi ama yok asla gaz yapmadı. Aksine sindirimini hızlandırıyor kızın 😂