Dün kanal tedavisi oldum ilk seansında hiç ağrı olmadı ama dünkünden sonra acayip bir ağrı var parol içmeden geçmiyor o tarafa bir şey dedi mi ya da ağzımı kapadım mı çok sızlıyor bir de grip oldum kızımda diş çıkarıyor sürekli beni istiyor 😏 kaç saatte bir parol içmebiliriz ilacın etkisi bitti mi ağrıdan uyuyamıyorum (Dr ağrı normal bir kaç güne geçer dedi)