Hareketvakti bizim de ilk kaşlarda başladı, bebeğim çok saçlıydı iyiki kafasında yok diyordum kiii 10-15 gün sonra orada da gördüm saçından dolayı hemen farkedememişim, Konak önleyici şampuanlar var kullananların bazıları memnun oraya da geçmeden kullanmayı deneyin isterseniz, ben saçına da aynı yağ ve tarama işlemi yapmıştım. Kaşlarına deneyin ben bir hafta nasıl baş edeceğimi düşünmekten başlayamamıştım ama yağlamaya ve diş fırçası ile hafif ovmaya başlayınca çıktığını gördüm ve çok rahatladım, siz de en kısa sürede başlayın