Oğlum 33 aylik . Bebekken kalbinden ameliyat oldu 2 ay yoğun bakımda yattı. Doktorlar ikinci çocuk %50 daha fazla kalp hastalığı ile doğabilir dedi test yapılmadan hamilelik düşünmeyin dedi. Az yazdım ama ciddi anlamda çok zor günlerdi eşimle çok yıprandık ama hep güçlü durduk. Ben çok istiyorum ikinci çocuk ama eşim hem bu durumdan hemde maddi olarak pek istemiyor . Oğlumda her gördüğü çocuğa sarılır aşırı sevecen bi çocuk kendimde tek çocuğum hep yalnızlık hissettim . Birde oğlum yanımda 2 ay olmadığı için içimde hep bi bebek özlemi var .
Siz olsanız benim durumum da eşiniz istemese de istermisiniz