Nesegck Kız 1910 erkek 2450 doğdu şuan 7 aylıklar kız 5400 erkek 7400 normal mi az geliyor bana kız emmiyor mama yiyo
SidarDiyar Nesegck kiloları bana az geldi canım doktora gösterdin mi ne diyor ? Biz 5. Aydayız zayıf olan bebeğim 6 kiloda diğeri 7
Serapsfb Oyle dusunmeyin gelisiminde herhangi bir sorun yoksa kiloya takilmayin ki kaldi ki zaten hareketlendikleri icin kilo alimi yavaşlar