Selam bizde de nokta nokta pişik olmuştu mustela krem kullanıyorduk ama yoğun olunca o hemen fayda etmedi danışmanımız OKSİZİNC kremi önermişti çok hızlı geçirdi. Pişik geçene kadar sürekli geçince haftada bir iki kullanmak gerekiyormuş. Şu an öyle yapıyoruz. Tabi ıslak pamukla temızleyip kuru tutmakta faydalı.