kızlar benim robotum var, hergün düzenli evi süpürüyor. pazartesi günleride dip köşe temizlik yaparken philipsin normal kablolu süpürgesini kullanıyorum, çekiminde falan da sıkıntı yok.
dyson almak istedim ama fiyatı çok geldi. philipsin 5300e bi modelini buldum yorumları da cok iyi.
sizce gerek var mı? yani herkes kablosuz kullanıyor bende alıyım moduna girdim resmen ama dip köşe için uygun mu? yoksa süpürgem bozulana kadar gerek yok mu?