SerpilG Filizak doğumdan 1 hafta önce kullanmaya başladım. Ne acı ne yara hiçbirşey yaşamadım. Tavsiye ediyorum hamile arkadaşlara falan
bircaaannn Filizak rica ederim düzenli kullanın bence işe yaramaz diyenlere inanmayin benim ilk dogumumda çok yara olmustu bu dogumumda gümüş kapak sayesinde hiç yara olmadi. Yara oluşsa bile kısa sürede iyileştirici etkisi varmış.
Sasah1441 Filizak ben onu hiç duymadım ama aynıdır muhtemelen instagram fln kullanıyorsan iletişime geç o firmayla detaylı bilgi verirler kullanım için..
Laborant Filizak canım ben sekiz aya kadar kullandım ara ara sadece o iyileştirdi hatta İnan verebilirim sana istersen silvernurse bendeki
Filizak Laborant ben de o markanın aldım akşamdan beri kullanmaya başladım inşallah etkisi olur hala yaralarım sızlıyor