Merhaba anneler
Kızım 24 günlük. Gebelik şekeri yüzünden planlı Sezeryan oldu doğumumuz. Sezeryan olduğu için sütüm de yok. Doğum yapıp evime geldiğimin üçüncü günü kayınvalidemlerle çok büyük kavga ettik . Onun üzüntüsü stresi de üzerine eklenince sütüm de bir artış olmadı. İki gündür de kızım gece mama emip sabah emdiği için göğüsüm sertleşiyor ve göğüs ucum acıyor emdiği göğüsün diğeri de sanki göğsüme üstten basıyorlarmış gibi çok ağrıyor. Neden böyle oluyor? Süt yeni mi oluşuyor yoksa kesiliyor mu? Rengi beyaz ilk baştaki gibi sulu değil normal süt kıvamında