Oncelikle allah tez sifa versin biraz uzun olucak ama benimd e bebegim oldu yeni hiz hizli nefes alip vriur ara ara korkurum muayne ettircem benin kardesimin bebegide kalbinde deligi kapanmayan mis biri buyuk biri kucuk mm di yegenimin aglamasi cok vardi bronsit olmustu yeni bebekken ozelde dogum yapmasina ragmen farketmemislerdi baska bir ozel hastnye bronsit icin goturdukleirnde doktor anlamis ve kardeism cok agladi dualar etti devlette doktra goturdu hemen ilac baslandi bobrekler kalbi yormaisn diye idrar sokucu yarim ilac verildi bir sure kualnildi ve takibe aldilar belli sureden sonra kardeism istanbula goyrudu haseki hastbeye orda ilaci birak deidler kizdilar hangi doktor verid bunu diye solendiler ve kardesim ilaci birakip birakmama arasi gidp geldi en son ozel profesyoenl bir fakulte doktoru bulduk doktor oda ayni istenbuldaki gibi birakyirdi ilaci bosuna icmis yilalrca bebekliktrn beri 4 yasina gelince ozel medicana diye hastende ameiyata girdi deligi diktiler basarali gecti ve kesi acmadan kalbe anjiyoyla girip yaptilar ayrica mama olarakta hafif maama gaz yapmayan aptamil corformil verildi ane sutu biryerden sonra kesilince bu mamayi devam etti suanda yegenum 11 yadinda ve cok sukur saglikli ve kilosuda kemigide ameliyattan sonra birden atti grlisimi ilermesi hizlandi sadcee kalbi delik takip yillarinda hagif yiyeckle ve kilosu olmamasini solediler kalbi yorulmaisn diye yagli yiyecek verilmedi takip edildi ameliyati yapildi anjiyo olatak yapildi anlamadi bile cocuk sizde korknayin sadece iyi bir doktor onemli allahin izniyle sizde atlatirsiniz gecmis olsun