Ya ben anlamıyorum yani neye göre seçiyorlar? Kafayı yemek üzereyim yazayım siz de hak verin
3500 lira kira ödüyorum
6 aylık bebeğim var
Kendim çalışmıyorum.
Eşim asgari ücretli
Ev yok
Araba yok
Dogalgaz yok ev elektrik ile ısınıyor
Yani reddedilmesi için hiçbir sebep yokken bu yardım niye reddediyor yok neymiş bilmem ne kanununa goreymis ya cimere kaç kere şikayet ettim yine aynı
Ne yapmam lazım?