Merhaba hanımlar kuzum 2.5 aylık doğduğundan beri gözünün birinde akma oluyor çapak oluşturuyor ama enfeksiyon da olabilir doktor damla vermişti ilk ay iyi geldi ama gene devam etti 2. Ay başka doktora gittik gene damla verdi ama çok yaramadı şimdi sağlık ocağına gittim gene damla verdi ama kızımın gözü artık akıyor iyice ve çok da kullanmadım göz doktoruna gideceğim pazartesi günü göz tıkanıklığı da olabilir ama bilmiyorum masaj yap diyorlar çok izin vermiyor yapsam da çok faydasını göremedim başına böyle şey gelen oldu mu bu arada çay suyunu da denedim ama çapak dan ziyade akıntı bu yeşil bildiğiniz o yüzden her zman çay suyu da iyi değilmiş sürmüyorum